مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-06سياسي

ثبت نام بیش از 5000 گیلانی در سامانه سماح


دبیر ستاد اربعین گیلان، با بیان اینکه تاکنون بیش از 5000 گیلانی برای حضور در مراسم اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند گفت: زوار اباعبدالله الحسین(ع) حتما در این سامانه ثبت نام انجام دهند.

- ایسنا/گیلان دبیر ستاد اربعین گیلان، با بیان اینکه تاکنون بیش از 5000 گیلانی برای حضور در مراسم اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند گفت: زوار اباعبدالله الحسین(ع) حتما در این سامانه ثبت نام انجام دهند.

روح الله بخشی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه از اول فروردین ماه امسال ستاد اربعین در استان گیلان تشکیل شده است اظهار کرد: ما در ستاد اربعین به حضور اقشار مختلف مردم در مراسم اربعین از جمله دهه نودی ها و دهه هشتادی ها و بانوان گرامی توجه ویژه ای داریم.

وی از راه اندازی قرارگاه اربعینی دهه هشتادی ها و دهه نودی ها خبر داد و افزود: کمیته هایی نیز در این زمینه تشکیل شده است تا برنامه های ویژه این دو قشر نیز در طول سفر اجرایی شود.

دبیر ستاد اربعین گیلان درباره نحوه مشارکت مردم در بحث مراسم اربعین، تصریح کرد: حرکت عظیم اربعین یک حرکت مردمی است و اساس و محور کار خود مردم هستند و نهادهای دولتی تنها تسهیل کننده امور هستند و راه اندازی موکب ها و فراهم کردن امکانات آن مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 5000 گیلانی در سامانه سماح

ثبت نام بیش از 5000 گیلانی در سامانه سماح